Přeposlat Samsung GX-1S recenze

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Samsung GX-1S recenze

08.01.2007 | Jan Chládek | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Dvojče modelu 1L, asi hlavně tímto vyjádřením se dá charakterizovat fotoaparát GX-1S, až na pár rozdílů jsou si podobné jako vejce vejci. Také 1S se řadí mezi nejmenší zrcadlovky na trhu.

Design:

Je až s podivem, že díky neustálému zmenšování neutrpěla ergonomie a samotné ovládání. Držení je pohodlné díky pogumované části. Vzhled fotoaparátu je klasický, ale dle mého ty menší rozměry z něj dělají jakýsi robustnější a zároveň hezčí přístroj. Osazení tlačítek je v horní části vyřešeno kruhovým ovladačem, nešťastné je ovšem provedení v zadní části u LCD, kde je díky špatnému umístění čtyřsměrného ovladače špatná dostupnost.

Samsung GX-1S recenze

Funkce:

Snímač typu CCD s 6,1 Mpix s maximálním rozlišením snímku 3008 na 2000 pixelu. Objektivy jsou dodávané dva druhy a to Schneider-Kreuznach 15-55mm nebo od toho samého výrobce rozsah 50-200mm. LCD displej má úhlopříčku 64 mm a rozlišení 210000obrazových bodu. K samotnému focení nám slouží jak samotná automatika tak i manuální nastavení pod označením P,Tv,Av,M a samozřejmostí jsou přednastavené režimy. Kvalitní hledáček nám pokryje až 95 procent zabírané scény a vidíme v něm všechny potřebné informace. Autofokus pracuje s 11 body a jsou rozděleny do matice 3 na 3.

Samsung GX-1S recenze

Fotografie:

Snímky, které jsme pořídili v několika úrovních, byly celkem podařené. Je pravdou, že použité objektivy nepatří mezi špičku, avšak s obtížnými úkoly si poradily nad míru dobře. Rozostření nebylo téměř známo a šum se vyskytl pouze nepatrně u vyššího nastavení ISO. Jinak byly snímky ostré, a díky velkým možnostem zpracování a úprav v samotném fotoaparátu můžeme z nepovedených snímku udělat pěkné.

Samsung GX-1S recenze

Závěrem:

Tento typ zrcadlovky bych doporučil spíše začínajícím, budoucím fotografům, pár věcí je zde nedotažených, ale jinak samotná práce s tímto přístrojem je pohodlná a příjemná. A díky své velikosti nikde překážet nebude. Cena v setu s objektivem se pohybuje okolo 19 tisíc korun.

tisknout