Přeposlat Nikon D 40 - Recenze

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nikon D 40 - Recenze

16.01.2007 | Monika Smetanová | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Fotoaparát D40 je digitální jednooká zrcadlovka s výměnnými objektivy, kombinující brilantní optický výkon světoznámých objektivů Nikkor a praktické, vysoce kompaktní a lehké tělo.

Fotoaparát D40 je digitální jednooká zrcadlovka s výměnnými objektivy, kombinující brilantní optický výkon světoznámých objektivů Nikkor a praktické, vysoce kompaktní a lehké tělo. Přístroj se vyznačuje vynikajícím ovládáním a výkonností, které odstraňují frustraci spojovanou často s kompaktními digitálními fotoaparáty, a je tak ideální pro každého, kdo chce pořizovat digitální snímky špičkové kvality bez zbytečných starostí a komplikací.

Nikon D 40 - Recenze

Díky špičkovým digitálním a optickým technologiím Nikon umožňuje přístroj D40 úžasně snadno pořizovat překrásné snímky za prakticky libovolných podmínek. Fotoaparát D40 je připraven k činnosti za pouhých 0,18 s po zapnutí a jeho prakticky zanedbatelné zpoždění závěrky eliminuje frustraci způsobenou zpožděním expozice (což je jev běžný u kompaktních digitálních fotoaparátů) a zaručuje přesné zachycení důležitých událostí. Fotoaparát D40 se vyznačuje rychlou odezvou a algoritmy pro automatické zaostřování převzatými z digitálních jednookých zrcadlovek D200 a D80, a poskytuje tak precizní zaostření, rychlé sledování pohybujících se objektů a přesnější odezvu AF systému - a to i za nízké hladiny osvětlení.

Nikon D 40 - Recenze

Digitální motivové programy Nikon umožňují fotografovi koncentrovat se na fotografování prakticky libovolného motivu bez nutnosti zabývat se nastavením fotoaparátu. Všech osm motivových programů - Auto, Auto (vypnutý blesk), Portrét, Krajina, Děti, Sport, Makro a Noční portrét - je vytvořeno tak, aby poskytovaly vynikající výsledky automatickou kalkulací optimálních nastavení (včetně hodnoty citlivosti ISO) pro každou fotografovanou scénu. Nový režim Auto (vypnutý blesk) zamezuje automatickému vyklápění vestavěného blesku přístroje při fotografování s vyššími hodnotami citlivosti ISO, a dovoluje tak fotografovat v muzeích, na koncertech, školních soutěžích, svatbách a v dalších situacích s nízkou hladinou osvětlení i v případě, že je zakázáno používat blesk.

Nikon D 40 - Recenze

Nové menu Retouch nabízí exkluzivní vestavěné editační funkce přidávající fotoaparátu D40 „zábavný faktor" širší nabídkou tvůrčích možností, které lze aplikovat bez nutnosti použití počítače. Součástí menu Retouch jsou funkce Nikon D-Lighting, korekce červených očí, oříznutí snímků a další kreativní funkce, včetně funkcí prolínání snímků, tvorby malých kopií snímků, tvorby monochromatických kopií snímků (černobílých, sépiově zbarvených a kyanotypií) a filtrových efektů (skylight, warmtone, barevné korekční). Součástí dodávky fotoaparátu je software Nikon PictureProject sloužící k přenosu, třídění a sdílení snímků; software Nikon Capture NX sloužící k editaci snímků je dodáván separátně. Fotoaparát D40 přibližuje zábavu, vzrušení a vynikající obrazovou kvalitu digitálních jednookých zrcadlovek na dosah skutečně každému. Jeho kompaktní rozměry a ideální ergonomie z něj činí digitální jednookou zrcadlovku pro fotografování na jakémkoli místě, za libovolných podmínek. Jasný a brilantní hledáček fotoaparátu se zvětšením 0,8× umožňuje precizní tvorbu kompozice snímků. A po fotografování je zde rozměrný 2,5" LCD monitor poskytující brilantní obraz pro kontrolu ostrosti, expozice a správného zaostření snímků při možnosti jejich až 19násobného zvětšení.

Nikon D 40 - Recenze

Kompaktní model D40 staví na pověsti společnosti Nikon, která vyrábí nejlepší digitální zrcadlovky. Tento model nabízí mobilitu, snadné ovládání a dokonce i nováčci s ním pořídí pěkné snímky. Je ideálním fotoaparátem pro každého, kdo je připraven zakusit rozdíl, který přináší fotografování s digitálními jednookými zrcadlovkami Nikon.

tisknout