Přeposlat Kampaň „JSEM NOVÝ POHLED“ společnosti Nikon inspiruje fotografy k tomu, aby projevili svoji jedinečnost

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kampaň „JSEM NOVÝ POHLED“ společnosti Nikon inspiruje fotografy k tomu, aby projevili svoji jedinečnost

10.11.2014 | Tisková zpráva | Zajímavosti | Komentářů: 0 |

Integrovaná marketingová kampaň s cílem inspirovat novou generaci fotografů

Kampaň „JSEM NOVÝ POHLED“ společnosti Nikon inspiruje fotografy k tomu, aby projevili svoji jedinečnost

Společnost Nikon začátkem listopadu oznámila spuštění velké integrované marketingové kampaně JSEM NOVÝ POHLED, která má inspirovat fotografy k prozkoumání světa fotografie prostřednictvím vlastního individuálního pohledu.

Společnost Nikon chápe, že fotografové se snaží odlišit prostřednictvím vlastních zachycených obrazů, a proto je chce inspirovat na všech úrovních a umožňovat jim dosažení svých ambicí a rozvíjení schopností pomocí oslovených fotografů.

První fáze kampaně bude zahájena v celé Evropě 3. listopadu 2014 televizní reklamou, ve které účinkuje Clark Little, fotograf žijící na Havaji, který vzbudil na celém světě rozruch svými fotografiemi zachycenými přímo ve vlnobití. Druhá fáze bude uvedena později v tomto roce a představí novou nadějnou hvězdu fotografie, Andria Alexsandravika.

Pro všechny fotografy, kteří budou motivováni Clarkovým a Andriovým příběhem, bude kampaň podporována na stránkách společnosti Nikon pomocí digitálního uzlu, který umožní zákazníkům objevit cestu těchto fotografů i inspiraci, která stála za zrodem nejznámějších fotografií použitých v reklamní kampani. V Clarkově případě budou mít zákazníci k dispozici i krátký dokumentární film, záběry z natáčení a interaktivní rozhovor se samotným fotografem.

Kampaň bude plně integrována s 20 a 30sekundovou televizní reklamou, tiskem, externími reklamními prvky, reklamou v kinech i reklamou online. Základní kreativní prvky byly navrženy reklamní agenturou Jung von Matt a digitální podporu poskytuje strategická digitální agentura Blast Radius. PR a podporu v sociálních médiích poskytuje londýnská integrovaná komunikační agentura Brands2Life.

„Fotografové na všech úrovních, od teenagerů seznamujících se se službou Instagram až po uživatele profesionálních jednookých digitálních zrcadlovek, touží vyčlenit se z davu pomocí svých jedinečných fotografií. Tato kampaň bude tyto uživatele vést ke kvalitní fotografii, pomáhat jim postoupit dál a objevovat svůj jedinečný fotografický styl. Tohoto cíle dosáhne naše integrovaná marketingová kampaň využitím obrovské oblíbenosti napříč všemi médii, které se těší výjimeční a inspirativní fotografové na celém světě,“ řekla Yasmin Hartson, vedoucí pro reklamu a média ze společnosti Nikon Europe. „Dnešní doba je pro fotografy neuvěřitelně vzrušující. Máme obrovskou radost, že tolik lidí tak často a rádo fotografuje, ať už pomocí chytrého telefonu nebo fotoaparátu. Chceme je podpořit, až budou připraveni posunout se blíž ke kvalitní fotografii. Naše vize spočívá v udržení zobrazovací technologie společnosti Nikon přímo v jádru komunity věnující se obrazu. To znamená, že musíme efektivněji a s větším nadšením oslovit fotografy na všech úrovních.“

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Kampaň „JSEM NOVÝ POHLED“ společnosti Nikon inspiruje fotografy k tomu, aby projevili svoji jedinečnost


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.