Přeposlat Kodak Easyshare Z1012 IS

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Kodak Easyshare Z1012 IS

07.02.2008 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

Na konferenci Photo Marketing Association Show (PMA) představila společnost Kodak svůj nový digitální fotoaparát s názvem Kodak Easyshare Z1012 IS. Jedná se o fotoaparát s 10 MPx čočkou , 12x optickým zoomem a stabilizací obrazu..

Na konferenci Photo Marketing Association Show (PMA) představila společnost Kodak svůj nový digitální fotoaparát s názvem Kodak Easyshare Z1012 IS. Jedná se o fotoaparát s 10 MPx čočkou , 12x optickým zoomem a stabilizací obrazu. Jako bonus si můžete přičíst relativně kompaktní rozměry a dobrý výkon.

Kodak Easyshare Z1012 IS

Díky 10 MPx čočce jsou fotografie výborně ostré a detailní. Rychlost přiostření autofocus je pouhých 0.14 s, což je nejmíň ze všech fotoaparátů. Najdete tu taky automatické nastavení scény a jasu , které si fotoaparát sám upravuje podle čidla. Nejvyšší nastavení citlivosti ISO je 3200. Všechno si můžete nastavit taky manuálně, což se už dnes moc nevidí. Fotografie a videa si můžete díky TV vstupu prohlížet v rozlišení HD i na televizoru.

Kodak Easyshare Z1012 IS

Samozřejmě můžete vnitřní paměť rozšířit pomocí paměťové karty. Fotoaparát podporuje formát SD. Pro spojení přístroje s počítačem tu najdete USB slot. Na trh se Kodak Easyshare Z1012 IS dostane v druhé polovině roku 2008. Cena zatím nebyla stanovena.

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 3

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Kodak Easyshare Z1012 IS


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.