Přeposlat Digitální revoluce: 1996-2008

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Digitální revoluce: 1996-2008

16.06.2009 | Tisková zpráva - Olympus | Ostatní články | Komentářů: 0 |

Od poloviny devadesátých let minulého století neuběhl jediný rok, ve kterém by si nové převratné technologie nenašly cestu na trh. Olympus byl vždy v popředí tohoto inovativního trendu.

S blížícím se koncem dvacátého století svět poprvé okusil vzrušující příchuť nové fotografické doby. Digitální technologie začaly najednou výrazně měnit způsob, jakým jsme fotili, zpracovávali a ukládali své fotografie. Roku 1999 se v Evropě prodalo 100 000 digitálních fotoaparátů. Ve stejném roce Olympus představil svůj první digitální spotřebitelský fotoaparát s veškerým příslušenstvím. Dgitální trh roste neuvěřitelným tempem Od poloviny devadesátých let minulého století neuběhl jediný rok, ve kterém by si nové převratné technologie nenašly cestu na trh. Olympus byl vždy v popředí tohoto inovativního trendu. V roce 1997 vzrostl prodej digitálních fotoaparátů v Evropě na 350 000 kusů. Olympus také představil první digitální jednooké zrcadlovky typu all-in-one (vše v jednom). Koncem 20. století je internet všudypřítomný a digitální životní styl se stává realitou. Nové století fotografie Během roku 2000 se v Evropě prodaly 2 miliony digitálních fotoaparátů, přičemž Olympus si zachovává svou vedoucí pozici na trhu. V době, kdy svět slaví příchod nového tisíciletí, Olympus představuje E-100RS, super moderní fotoaparát s 10x zoomem, optickým stabilizátorem obrazu a elektronickým senzorem schopným pořídit až 15 záběrů za sekundu. Prodej digitálních fotoaparátů nadále stoupá. Roku 2001 Olympus přichází s modelem C-4040 ZOOM, vybaveným objektivem s 3x optickým zoomem (1:1.8-2.6), a zůstává i nadále jedničkou na trhu. Globální úspěch digitálních fotoaparátů Do září roku 2002 prodala společnost Olympus 10 milionů digitálních fotoaparátů a představila 4/3 standard. Následující rok byl přelomový: prodeje digitálních a analogových fotoaparátů se poprvé vyrovnaly. Fotoaparát µ DIGITAL, odolný proti povětrnostním vlivům, zvyšoval prodej fotografické řady µ, jedné z nejoblíbenějších a nejprodávanějších řad všech dob. Olympus také představil digitální zrcadlovku E-1, odolnou proti stříkající vodě a prachu, a zrodil se unikátní E-systém založený na 4/3 standardu. O tři roky později bylo představeno µ 720 SW – odolný nárazuvzdorný fotoaparát, vodotěsný do hloubky 3 metrů. Roku 2007 Olympus přišel s fotoaparátem E-3, který si záhy získal pověst spolehlivé profesionální digitální zrcadlovky oblíbené mezi nejlepšími fotografy. Tento rok byl úspěšný také z hlediska výkonných zoomů – trh byl okouzlen modelem SP-550UZ Ultra Zoom s 18x zoomem. Roku 2008 se fotografování stává vpravdě digitální záležitostí, s celosvětovým prodejem přesahujícím 44 milionů kompaktů a 3,7 milionů digitálních zrcadlovek. Poté Olympus vyvinul revoluční technologickou novinku, která poskytuje stejně vysokou kvalitu obrazu jako 4/3 standard v mnohem kompaktnějším těle: vyvinul nový standard: Micro Four Thirds (mikro 4/3). Sledujte jeho další vývoj!

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Digitální revoluce: 1996-2008


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.