Přeposlat Nikon Coolpix P3 recenze

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nikon Coolpix P3 recenze

13.09.2006 | Monika Smetanová | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

COOLPIX P3 je vysoce výkonný fotoaparát zhotovený pro fotografování v náročných podmínkách.

COOLPIX P3 je vysoce výkonný fotoaparát zhotovený pro fotografování v náročných podmínkách. Fotoaparát je vybaven pokročilými funkcemi jako jsou 11bodový velkoplošný AF systém, obrazový snímač s 8,1 milionem pixelů, objektiv Zoom-Nikkor s 3,5x optickým zoomem a rozhraní Wi-Fi – technologie, která vám umožní bezdrátově přenášet zhotovené snímky do počítače nebo kompatibilní tiskárny bez použití kabelů. Optická redukce vibrací – inovace vzešlá ze zkušeností společnosti Nikon v oblasti nanotechnologií a profesionální fotografie – potlačuje účinky vibrací fotoaparátu způsobených lehkým chvěním rukou. Tento vynikající nový systém zaručuje stabilní obraz nejen při pořizování statických snímků, ale i při záznamu videosekvencí. S 8,1 miliony pixelů zachycuje ostré snímky i při značném zvětšení nebo zhotovení výřezů. Objektiv Zoom-Nikkor se může pochlubit s 3,5x zoomem pro zachycení širokých krajin, portrétů ve velkém měřítku a malých objektů ve vzdáleností již 4 cm od fotoaparátu. V okamžiku pocitu chvění fotoaparátu nastartuje svou funkci optická redukce vibrací pro ostré snímky. Při použití redukce vibrací vidíte na monitoru klidný obraz, který vám usnadní tvorbu kompozice snímku. Systém pracuje i při záznamu videosekvencí, kde elektronická stabilizace obrazu zajistí perfektně klidné záběry. Fotoaparát Nikon Coolpix disponuje 11 ti bodovým velkoplošným AF systémem pro správné zaostření objektu u nejrůznějších kompozic. Každý AF snímač obsahuje větší počet pixelů pro vynikající efektivitu automatického zaostřování za nízké hladiny osvětlení. Dále převyšuje časovou automatikou pro možnost předvolby clony a kontrolu hloubky ostrosti – správný čas závěrky automaticky nastaví fotoaparát. Ideální pro bezproblémové fotografování pohybujících se objektů je sériové snímání frekvencí, tento přístroj má možnost snímataž 1,8 obr./s. S bezdrátovou technologií překračující hranice kancelářských a osobních domácích sítí bude dle mého názoru podpora Wi-Fi dalším trendem na trhu digitálního foografování. Fotoaparát Nikon Coolpix dává uživatelům do rukou svobodu a snadnost používání, kterou očekávají od bezdrátového zařízení – vše bez nutnosti použití kabelů. Neméně důležitou součástí je vestavěné technologie COOLPIX: Face-priority AF, D-Lighting a Redukce červených očí ve fotoaparátu. Funkce Face-priority AF automaticky detekuje lidské tváře a podle jejich umístění orientuje automatické zaostřování pro perfektně ostré portrétní snímky (Schopnost fotoaparátu rozpoznávat obličeje může být v některých podmínkách limitovaná.). Funkce D-Lighting slouží k vylepšení podexponovaných snímků a snímků pořízených v silném protisvětle. Funkce vytváří kopie snímků, u kterých je provedeno vyjasnění podexponovaných částí obrazu aniž by byly ovlivněny správně exponované části obrazu. Redukce červených očí ve fotoaparátu napomáhá eliminovat výskyt „červených očí“ na snímcích s bleskem pro kvalitnější, přirozeně působící portréty pořízené za nízké hladiny osvětlení. Za účelem maximální kontroly nad výslednými snímky slouží 16 motivových programů (včetně 9 pokročilých). Stačí jen vybrat jeden ze tří volitelných efektů a máte k dispozici snímek nejlépe vyhovující vašemu vkusu. Fotoaparát vlastní bezpochyby snadno čitelný LCD monitor o velikosti 2,5". Atraktivní kompaktní metalizované tělo modelu Nikon oslní širokou veřejnost.

tisknout